شنبه ۲۲ ارديبهشت ۹۲ به اميد خدا رفتيم و مديكالمون رو انجام داديم. خوشبختانه زياد معطل نشديم. با اينكه با يه ساعت تاخير و به جاي ساعت ۸ ساعت ۹ سر قرار رسيده بوديم، كارمون رو انجام دادند و ساعت ۱۱:۳۰ مرخص شديم. هزينه هر سه تامون با هم تقريبا يه ميليون تومان شد. معاينه براي هر نفر ۲۵۰ هزار تومان و براي كوچولو ۲۰۰ هزار تومان و باقي هم هزينه راديولوژيست و آزمايش خون و ادرار بود.
انگار يه بار بزرگ از روي دوشم برداشته شد. 
شنيده بودم كه چون آنلاين مي فرستند ۲-۳ روزه مديكالمون فاينالايز مي شه ولي سه روز بعدش يعني سه شنبه ۲۵ ام فقط مديكال من فايلنالايز شده بود. لينك فرمهاي پسرم فعال نبود و فكر كردم شايد به اين خاطره. به آنا جون ايميل زدم و ازش خواستم كه لينك ها رو فعال كنه ولي در جواب گفت براي نوزدان چون نيازي به راديولوژي و آزمايشات ديگه نيست نيازي به فعال بودن لينك نيست. يه روز ديگه صبر كردم خبري نشد. با دكتر تماس گرفتم و گفت:" مشكل از سيستم اونهاست.ما بهشون ايميل زديم و ازشون خواستيم كه مشكل رو رفع كنند ديگه بستگي به اونها داره. فعلا فقط بايد صبر كنيد.
تو اين ۱۰روز دل تو دلم نبود و هر روز چك مي كردم. هفته پيش مديكال همسرم هم فايناليز شد و امروز هم مديكال فرشته كوچولو. 
آخ جون! باورم نمي شه بلاخره مديكالم رو فرستادم.
ترجمه سو پيشينه ها هم اومده ولي هنوز وقت نكردم ارسالشون كنم. ان شاا... فردا.
فقط مونده ثبت نام آيلتس همسر كه اون هم خودش كلي داستان داره. هر روز داريم تهران آيلتس و دانشگاه آزاد رو چك مي كنيم. دانشگاه آزاد كه هنوز اعلام نكرده و تهران آيلتس هم همينكه اعلام مي كنه يه دقيقه اي پر مي شه. خيلي استرس دارم. اميدوارم بتونيم همين روزها ثبت نام كنيم. مهلت مجدد آفيسرم ۱۷ ارديبهشت تموم مي شه و من هنوز حتي ثبت نام رو انجام ندادم.
به قول يكي از بچه ها همه دوره اقدام به مهاجرتمون بدجوري مهيجه. از بس كه دستخوش تغييرات بوديم و به خاطر تحريم و اين چيزها هي كارهامون عقب افتاده . 
...